mandag den 7. maj 2007

Uge 19

Så rykkede det i dag! Nok presset af kravet til i eftermiddag. Og mest med hjælp fra Claus. Han som er en fantastisk læremester i internettets mangfoldighed. Jeg sætter stor pris på hjælpen fra min kollega. Så nu har jeg snuset til RSS. Jeg har googlereader. og abbonerer på et par tjenester. Forsøgt at "trække" det over i bloggen, men uden resultat i dag. Jeg forsøger igen i morgen. Jeg er på messenger, og har haft en samtale og vinket til Claus. Vi vil prøve at få messenger mere med i hverdagen, ved at give vores kolleger mulighed for at skrive i messenger til os, hvis det bare er en kort besked vi skal drøfte.

2 kommentarer:

Susy sagde ...

Hej Marianne - jeg synes, det var synd, at der ikke var så mange kommentarer hos dig. Ærlig talt, så er jeg også bange for, at man kan bruge rigtig meget tid på det her, hvis man ikke passer på - og man skal jo også passe sit "almindelige" arbejde. For øvrigt lovede de vist i starten, at der ikke var noget tidspres??

Marianne sagde ...

åh, jeg vil gi Susy ret. Opgaven er ubegribelig krævende, men du har jo en go´overforkollega som er super duper......knus fra 5. sal ;O)